• ساعات پاسخگویی

    ساعات پاسخگویی

    از ۱۰ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۰ می باشد
  • شماره تماس و واتس آپ

    شماره تماس و واتس آپ

    ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۱   ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۲
گروه خبري : آخرین اخبار
تاريخ انتشار : 1401/10/22 - 16:52
كد :218

نکات کلیدی خرید مبلمان اداری

از جمله لوازمی که هنگام تأسیس و راه اندازی هر شرکت، دفتر، آبیس و حتی موسسه ای لازم است مبلمان مناسب است. داشتن مبلمان اداری شیک و مناسب فضای کسب و کار به حدی مهم است که در بدو تأسیس هزینه ای تحت عنوان هزینه مبلمان در کنار هزینه طراحی داخلی به این امر اختصاص داده می شود. حال آنکه لازمه داشتن مبلمان اداری توجه به نکات کلیدی در هنگام انتخاب و خرید است چراکه ظاهر دفاتر و آفیس هر کسب و کاری نشان دهنده اهمیت صاحبان به کار و تولید خود است.

خرید مبلمان اداری

بی شک اگر شما برای عقد قراردادی وارد دفتری شوید که به علت انتخاب نادرست مبلمان از ظاهری ناخوشایند بهره گرفته باشد نسبت به دفتری که به کمک مبلمان شیک و لاکچری مناسب شأن و شخصیت مشتریان باشد، در تصمیم خود و یا در وفادار ماندن به برند طرف قرار داد تجدید نظر خواهید نمود. بدین ترتیب اهمیت مبلمان اداری شیک واضح و مبرهن است اما در این مقاله به بررسی نکات کلیدی خرید مبلمان اداری پرداخته شده است تا راه گشایی برای انتخاب شایسته تر و داشتن فضایی شیک باب سلیقه مشتریان باشد. از یاد نبرید بر اساس تحقیقات علمی و تجربی یکی از عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در دنیای پررقابت امروزی القا حس ارزشمندی و ادراک به مشتریان است که ساخت فضایی شیک و لاکچری یکی از این آیتم ها محسوب می شود. پس اگر بدنبال راه اندازی کسب و کار جدید و یا تغییر دکوراسیون شرکت خود بدنبال خرید بهترین و زیباترین مبلمان اداری هستید، با مطالعه مقاله حاضر نسبت به نکات کلیدی خرید مبلمان اداری مطلع شوید.

خرید مبلمان اداری و نوع کسب و کار

هماهنگ بودن نوع کار شما با دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. این اهمیت به حدی ست که برندهای معروفی که در کل جهان به شهرت رسیده اند از مبلمان سفارشی که صرفا در طراحی و عرضه در انحصار همان برند است استفاده می کنند. اگر به دکوراسیون داخلی برندهای خاص و فروشگاه های لاکچری خصوصا در حوزه پوشاک، مد و فشن دقت کرده باشید، حداقل یک ست مبلمان اداری، یک صندلی، یک راحتی و یا یک نیمکت خاص می بینید که در عین متفاوت بودن تناسب خود را با زمینه فعالیت حفظ کرده است. شما نیز در راستای هزینه های ثابت جهت کسب و کار خود باید به این مورد توجه داشته باشید و بدانید مبلمان اداری خریداری شده توسط شما مهم ترین عنصری ست که در فضای کاری استفاده شده و تعیین کننده زمینه دکوراسیون داخلی خواهد بود.
علاوه بر این برخی المان ها، رنگ ها، طرح ها و ... به عنوان نمادی برای کسب و کاری خاص شناخته شده اند. برای مثال عموما کسب و کارهایی که در زمینه محصولات و خدمات دخترانه فعالیت می کنند از رنگ هایی در طیف صورتی، گلبهی و .. استفاده می کنند. کسب و کار های مربوط به کودکان از شخصیت ها و کاراکترهای کارتونی روز استفاده کرده و ...

مبلمان اداری مدرن

قطعا مبلمان های فانتزی، کلاسیک، سنتی و ... برای فضای اداری گزینه مناسبی نیست و تنها سبک مبلمان مناسب برای فضای اداری، سبک های مدرنی است که به علت داشتن رنگ های خنثی امکان استفاده در دکوراسیون های مختلفی را دارد. فضای اداری نباید با فضای خانه اشتباه گرفته شود شاید شما تمایل داشته باشید در فضای خانه به سبک بوهمیان بروید اما این ترکیب رنگ برای اداره شما مناسب نخواهد بود و باید در انتخاب مبلمان اداری به مناسب بودن طرح در مقایسه با سبک سلیقه وزن بیشتری بدهید.
مبل های اداره صرفا به ست مبلمان دفتر مدیر محدود نشده و لابی، اتاق انتظار، دفتر کارمندان و ... نیز نیاز به مبلمان دارد اما علاوه بر در نظر گرفتن کلیت مبلمان اداری لازم است هر فضایی در عین هماهنگ بودن، مبلمانی متفاوت از دیگر فضا ها داشته باشد. برای مثال مبلمان اتاق انتظار و یا لابی با مبلمان دفتر مدیرم تفاوت است و حتی مبل یا صندلی مخصوص مدیر نیز با مبل یا صندلی کارمندان و ... تفاوت خواهد داشت. این نکات از جمله ریزه کاری هایی ست که توسط طراحان دکوراسیون به خوبی در نظر گرفته می شود.

تعداد بازديد : 55
نظرات كاربران :